viernes, 26 de mayo de 2017

Onada de queixes a causa del mal servei d'ambulàncies no urgents a Tarragona



Per cobrir uns 600 serveis al dia es fan servir poc més de 30 vehicles
http://delcamp.cat/tarragonadiari/noticia/19357/onada-de-queixes-a-causa-del-mal-servei-dambulancies-no-urgents-a-tarragona

UTE Egara-Lafuente és l'empresa que s'encarrega, al Camp de Tarragona, del servei de transport sanitari, tot i que és el Servei d'Emergències Mèdiques qui ho gestiona. Existeixen diferents tipologies d'ambulància, depenent de la urgència del servei. D'aquesta manera, les ambulàncies blanques i blaves gestionen els serveis no urgents, tant per serveis previstos com per a no previstos. En aquest sentit, usuaris de Tarragona es queixen del mal funcionament del servei no urgent, ja que el temps de resposta és massa elevat i els pacients acaben, en molts casos, demanant un taxi. Un altre dels principals problemes és que els pacients que son donats d'alta a l'hospital passen moltes hores fins que un vehicle els porta al domicili.
Els treballadors del SEM se sumen a aquestes queixes i adverteixen de la falta de recursos. Segons indica un tècnic de transport al 'Diari de Tarragona', hi ha una mancança de recursos materials i personals, i per cobrir uns 600 serveis al dia es fan servir poc més de 30 vehicles. D'altra banda, els usuaris es queixen directament als tècnics de transport, però aquests asseguren que, per molt que l'usuari ompli un full de reclamacions, les queixes formals mai arriben als responsables.

No hay comentarios:

Publicar un comentario